Воронюк Ірина В’ячеславівна
Воронюк Ірина В’ячеславівна - кандидат психологічних наук, доцент.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID iD:
Google Scholar:
Особисті дані
Народилася 24 липня 1973 року у м. Алмалик, Ташкент, Узбекистан.
У 1994 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської. Кваліфікація спеціаліста «Учитель початкових класів».
У 1995 році закінчила Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, спецфакультет «Психологія. Практична психологія». Кваліфікація «Практичний психолог».
У 2001 році закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія
Кандидат психологічних наук (2003 р.), дисертація на тему «Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів» за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія, під керівництвом кандидата психологічних наук, професора Л.М. Зінченко. Доцент кафедри психології (2008 р.).
У 2013 році закінчила докторантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.
Нагороди
- Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (Наказ №861-к від 16.09.2004 р.)
- Грамота Академії педагогічних наук України (15.09.2009 р.)
- Нагороджена знаком «Відмінник освіти України» (Наказ № 968-к від 12.10. 2009 р.)
Викладає курси
Основними навчальними дисциплінами, які викладаються мною для студентів освітнього ступеня бакалавр та магістр напрям підготовки 053 «Психологія» - «Психологія розвитку та вікова психологія», «Педагогічна психологія та економічна психологія», «Психологія управління», «Методика викладання психології». З даних навчальних курсів розроблені програми та робочі навчальні програми, які постійно оновлюються. З цих дисциплін проводжу лекційні і семінарсько-практичні заняття та інші види навчальної роботи, передбачені індивідуальним планом педагогічного навантаження. Крім цього здійснюю керівництво курсовими, бакалаврськими та магістерськими роботами студентів Навчально-наукового Центру вечірнього навчання спеціальності 053 «Психологія».
Основні наукові здобутки І.В.Воронюк викладені у понад 80 наукових працях. Серед яких - 3 монографії: 1 – одноосібна, 2 – у співавторстві. Навчальні програми, методичні рекомендації, 39 статей у вітчизняних фахових виданнях та 109 наукових праць, які засвідчують апробацію матеріалів дисертації (у вітчизняних -100; у зарубіжних - 9).
Стаж науково-педагогічної діяльності 26 років.
Професійна мобільність
10.06.1990 - 28.08.1990 – старший піонерський вожатий, ЗОШ № 55, м. Херсон
03.07.1991 – 26.08.1991 – вихователь, піонерський табір «Зірочка», смт. Лазурне, Херсонська область
27.05.1992 – 23.06.1992 – вихователь, ДОТ «Прибрежний», смт. Лазурне, Херсонська область
03.08.1990 – 15.08.1994 – студентка стаціонара ф-та педагогіки та методики початкового навчання
16.08.1994 – 01.09.1995 – учитель початкових класів, ЗОШ № 51, м. Херсон
01.09.1995 – 18.08.1997 – психолог Центра психологічної служби Південноукраїнського РІПО
18.08.1997 – 02.11.1998 – викладач кафедри дошкільного виховання та початкового навчання
01.11.1998 – 01.11.2001 – аспірант НПУ імені М.П.Драгоманова.
01.11.2001 – 02.09.2002 – в.о. доцента кафедри педагогіки і психології Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (м. Херсон)
02.09.2002 – 11.02.2005 - доцент кафедри дошкільного виховання та початкового навчання Південноукраїнського РІПО
11.06.2003 – присвоєна вчена ступінь кандидата психологічних наук
20.09.2004 – 30.12.2009 – доцент кафедри педагогіки і психології Південноукраїнського РІПО
11.02.2005 – 30.10.2009 – завідувач кафедри дошкільного виховання та початкового навчання Південноукраїнського РІПО
30.10.2008 – присвоєно вчене звання доцента кафедри психології
30.12.2009 – 30.12.2012 – докторант НПУ імені М.П.Драгоманова.
29.12.2012 – доцент кафедри психології НПУ імені М.П.Драгоманова
Академічна мобільність
Відповідність наукової та професійної активності п. 30 ліцензійних умов: п. 2,3,5,7,8,10,11,13,14,17
Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України, категорії Б та зарубіжних виданнях (п. 2)
Наукові праці в яких опубліковані основні наукові результати дисертації
- Воронюк І. В. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів: дисертація кандидата психологічних наук: 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2003. 192 с.
- Воронюк І. В. Дослідження особистісних факторів конструктивності старших школярів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005. № 9 (33). С. 89-98.
- Воронюк І. В. Дослідження особливостей і факторної структури конструктивного мислення школярів. Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. В 4-х т. / За ред. Академіка С. Д. Максименка. Київ: Главник, 2005. Вип. 26. Т. 1. С. 305-310.
- Воронюк І. В. Стратегічні, тактичні й методичні засоби психологічного тренінгу з формування творчого стану та креативності молодших школярів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: зб. наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. № 11 (35). С. 139-146.
- Воронюк І. В. Структура, тематичний зміст і стратегії проведення психологічного тренінгу з розвитку конструктивності у старших школярів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2007. № 18 (42). С. 137-145.
- Воронюк І. В. Проблемне середовище творчої діяльності молодших школярів. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. Т. 12. Вип. 5. Ч. ІІ. С. 69-79.
- Воронюк І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименко та Р. О. Семенової. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. Т.6. Вип. 3. С.74-78.
- Воронюк І. В. Психологічні та педагогічні аспекти використання методики ініціювання творчості та ситуативного керування творчим процесом. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного науково центру АПН України. Спецвипуск: Проект «Когнітивні процеси та творчість». 2010 Лютий. С. 313-318.
- Воронюк І. В. Спеціальна психологічна підготовка вчителів до управління творчою діяльністю учнів початкових класів. Актуальні проблеми психології: Проблеми психологічної творчості: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України у 12 томах / За ред. В. О. Моляко. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. Т. 12. Вип. 10. Ч.1. С. 348-357.
- Воронюк І. В. Багатовимірний системний підхід у дослідженні особистісної конструктивності старшокласників. Проблеми емпіричних досліджень у психології. Психологічні науки: проблеми і здобутки: Тематичний випуск. Київ: 2011. Додаток 2 до № 2. Випуск 5. С. 83-90.
- Воронюк І. В. Креативність педагогічних взаємодій і структурна інерційність індивідуальної конфігурації методів і технік педагогічного впливу. Актуальні проблеми психології: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. Київ: 2011. Том 11. Вип. 5. С. 105-117.
- Воронюк І. В. Організація і модель дослідження внутрішньої структури методів впливу в учителів. Вища освіта України. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». 2011. Додаток 2 до № 3. Том IV (29). С. 517-528.
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти подолання педагогом особистісно-професійної кризи. Актуальні проблеми психології: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. Київ, 2011. Том 11. Вип. 4. Ч. 1. С. 175-183.
- Воронюк І. В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності. Наука і освіта. Педагогіка. 2011. № 8/СIV, листопад. С. 27-31.
- Воронюк І. В. Гендерні і психологічні відмінності образу-Я старшокласників як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодій вчителів з учнями. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2012. Вип. 18. С. 134-147.
- Воронюк І. В. Особистісні конструкти професійних уподобань старшокласників та їх урахування у взаємодії вчителів з учнями. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Збірник наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. № 38 (62). С. 73-84.
- Воронюк І. В. Психологічна інтеграція системи методів впливу як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодії вчителів та учнів. Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць / редкол. О. Л. Ануфрієва та ін.. Київ: Атопол, 2012. Випуск 6 (19). С.229-240.
- Воронюк І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями. Практична психологія та соціальна робота. 2012. № 6 (159). Червень. С. 27-34.
- Воронюк І. В. Психологічна структура і реалізація потенціалу творчої взаємодії вчителя з учнями. Актуальні проблеми психології. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. Київ, 2012. Том 11. Вип. 6. С. 102-112.
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти активних алгоритмів розвитку інтелекту в системі дистанційного навчання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Психологічна теорія і технологія навчання. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. Том 8. Випуск 8. С. 5-23.
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти реалізації моделей креативної взаємодії і розвитку особистості у програмних системах дистанційного навчання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Психологія творчості. Київ: Видавництво «Фенікс», 2012. Т. ХІІ. Випуск 15. Частина І. С. 76-88.
- Воронюк І. В. Психологічні і гендерні особливості особистісних стилів взаємодії старшокласників як аспект проблеми креативності педагогічної взаємодії. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка Київ, 2012. Том Х. Вип. 23. С. 53-68.
- Воронюк І. В. Психологічні особливості критеріальної системи вибору методів впливу в ході творчої взаємодії вчителя з учнем. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Збірник наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. № 39 (63). С. 53-62.
- Воронюк І. В. Психологічні особливості образу-Я старшокласників як аспект проблеми забезпечення творчої взаємодії вчителів з учнями. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2012. Вип. 17. С. 77-92.
- Воронюк І. В. Психологічні особливості організації творчої взаємодії педагогів з учнями. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Готовність педагогів до інноваційної діяльності в умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти». Нова педагогічна думка. Науково-методичний журнал. 2012. № 2 (70). С. 75-77.
- Воронюк І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями. Практична психологія та соціальна робота. 2012. № 11 (164). С.38-46.
- Воронюк І. В. Психологічні особливості системи інтегральних невербальних сигналів у структурі педагогічного впливу як аспект проблеми посилення креативності взаємодії вчителя з учнями. Психологічні науки: проблеми і здобутки. Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». 2012. Том ІІІ. Додаток 1 до № 1. С. 135-144.
- Воронюк І. В. Психологічні підходи до розширення і вдосконалення системи методів впливу та посилення креативності взаємодії вчителя з учнями. Горизонти освіти. Психологія. Педагогіка. Науково-методичний журнал. 2012. № 3 (36). Том 4. С. 84-90.
- Воронюк І. В. Психологічні та гендерні особливості структурування сфери знань старшокласників як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодій вчителів з учнями. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2012. Вип. 16. С. 134-150.
- Воронюк І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Психологічні науки / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів: ЧНПУ, 2012. Т.1. Вип. 103. С. 62-67.
- Воронюк І. В. Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів. Наука і освіта. Психологія. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2012. № 3/CVIV, квітень-травень. С. 33-39.
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти і потенціал дистанційної моделі розвитку технік творчої взаємодії вчителів з учнями. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2013. Том Х. Вип. 24. С. 100-113.
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти креативного вибору вчителем об’єктів особистісного впливу у взаємодії з учнями. Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: Збірник наукових праць / Редкол. В. Б. Євтух (відп. ред.). Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. Вип. 12. С. 175-195.
- Воронюк І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності і активної взаємодії з учителем. Практична психологія та соціальна робота. 2013. № 4 (169). С. 12-20.
- Воронюк І. В. Психологічні особливості і закономірності розвитку креативності як основи для реалізації творчої взаємодії учнів з вчителем. URL: http://psytir.org.ua/upload/journals/6/authors/2014/
Voronjuk_Iryna_Vjacheslavivna_Psyhologichni_osoblyvosti_i_zakonomirnosti_rozvytku_ - Воронюк І. В. Психологічні і методичні аспекти формування повного циклу фаз творчості в учнів трансформування групової творчості в індивідуальну. Актуальні проблеми психології. Психологічна допомога особистості: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. Психологія особистості. Київ, 2014. Том 11. Вип. 13. С. 124-135.
- Воронюк І. В. Психолого-педагогічні варіанти реалізації креативно-орієнтованого модифікування технік взаємодії вчителя з учнями. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. Київ, 2014. Том Х. Вип. 26. С. 154-172.
- Воронюк І. В. Структурні перебудови внутрішніх технологій впливу як основа посилення креативності взаємодії вчителя з учнями. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: Збірник наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. № 44 (68). С. 222-232.
- Воронюк І. В. Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: Збірник наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. № 6 (51). С. 166-172.
Наукові праці, які засвідчують апробацію матеріалів дисертації
- Воронюк І. В. Мотиваційно-особистісний компонент творчості молодших школярів. Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. Херсон: РІПО. 2003. № 3. С. 112-120.
- Воронюк І. В. Розвивальні психологічні засоби стимулювання творчості молодших школярів. Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. Херсон: РІПО. 2004. № 2 (6). С. 141-148.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Шляхом експерименту. Директор школи. 2004. № 38 (326), жовтень. С. 1, 13-15.
- Воронюк І. В., Морев О.О. Формування конструктивних умінь та розвиток конструктивного мислення учнів 10-11 класів Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 Херсонської міської ради: експериментальна програма. Херсон: РІПО, 2004. 35 с.
- Воронюк І. В. Психолого-педагогічні вимоги до п’ятикласника. Наступність і перспективність у навчанні між початковою та середньою ланкою освіти: матеріали Регіональної науково-практичної конференції (м. Херсон, 7-8 квітня 2005 р.). Херсон : Видавництво ХДУ, 2005. С. 11-14.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Розвиток конструктивності старших школярів. Розробка системи психолого-педагогічних засобів. Директор школи. 2005. № 37 (373), жовтень. С. 23-26.
- Воронюк І. В., Морев О. О. Дослідження конструктивного мислення школярів. Психолог. 2005. № 15 (159), квітень. С 15-21.
- Воронюк І. В. Дослідження закономірностей та шляхи формування особистісної конструктивності старших школярів: методичні рекомендації. Херсон: Айлант, 2006. 100 с.
- Воронюк І. В. Ідеї С. Русової – у початкову школу. «Нова школа» (за С. Русовою). Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. Херсон: РІПО. 2006. № 3 (15). С. 99-107.
- Воронюк І. В. Програма курсу з психології «Основи психологічних знань» для старших класів Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 Херсонської міської ради: навчальна програма. Херсон: РІПО, 2006. 47 с.
- Воронюк І. В. Програма спецкурсу «Розвиток креативності, творчого потенціалу та конструктивних вмінь молодших школярів» для учнів 2-4 класів Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 Херсонської міської ради: навчальна програма. Херсон: РІПО, 2006. 18 с.
- Воронюк І. В. Я-образ і самооцінка в іграх дитини. Формування адекватної самооцінки як фактор самореалізації особистості: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Херсон, 23-24 травня 2006 р.) / Редкол. Пермінова Л. (гол. ред.). Херсон: Видавництво ХДУ, 2006. С. 42-43.
- Воронюк І. В., Акіф’єва І.В. Практика и проблемы внедрения курса «Гражданское образование». Зміст громадянської освіти і виховання: історія, реалії, перспективи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 14-15 вересня 2006 року). Херсон: РІПО, 2006. С. 30-32.
- Воронюк И. В. Учение Я. А. Коменского о школе. Використання ідей гуманної педагогіки Я.А. Коменського в сучасній українській школі (до 415 річчя від дня народження): Обласні педагогічні читання (м. Херсон, 10 квітня 2007 року). Херсон: РІПО, 2007. С. 6-13.
- Воронюк И. В. Диагностика профессиональных интересов младших школьников. Таврійський вісник освіти: науково-методичний журнал. Херсон: РІПО. 2007. № 1 (17). С 22-26.
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти проблеми формування конструктивних умінь молодших школярів на основі методики тривимірного моделювання об’єктів. Актуальні проблеми практичної психології: Збірник наукових праць. Херсон: ПП. Вишемирський В.С., 2007. С. 55-58.
- Воронюк И. В. Развитие конструктивных умений младших школьников: Методические рекомендации по проведению практических занятий во 2-х классах начальной школы: Херсон: РИПО, 2007. 96 с.
- Воронюк І. В. Структура психологічного тренінгу конструктивності. Психолог. 2007. № 3 (243) січень. С. 17-22
- Воронюк І. В., Перевишко С. М. Модель процесу формування професійної компетентності керівників шкіл. Проблеми компетентності в системі дошкільної та початкової ланок освіти: Матеріали обласної науково-методичної конференції. (м. Херсон, 11 травня 2007 року). Херсон: РІПО, 2007. С. 18-23.
- Воронюк И. В. Развитие творческого потенциала учащихся 3-х классов начальной школы средствами моделирования: методические рекомендации. Херсон: РИПО, 2008. 46 с.
- Воронюк І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників: методичні рекомендації. Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал, 2008. № 1. 2009. №№ 8,9,10.
- Воронюк І. В., Ангеленюк І. В. Психолого-педагогічні аспекти активізації та формування вчителем творчої компетентності молодших школярів. Професійна компетентність учителя початкових класів та педагогічного працівника дошкільного навчального закладу: матеріали обласної науково-методичної конференції (м. Херсон, 12 червня 2008 року) / За заг. ред. І. В. Воронюк. Херсон: РІПО, 2008. С. 11-13.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Розробка системи психолого-педагогіних засобів стимулювання творчої компетентності молодших школярів. Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Донецьк, 5-6 листопада 2008 року) у 3-х томах. Донецьк: Каштан, 2008. Том 1. С. 70-75.
- Воронюк І., Величко Н. Розвиток творчості молодшого школяра. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю (до 90-річчя від дня народження): матеріали обласної науково-методичної конференції (м. Херсон, 19 вересня 2008 р.) / За заг. ред. Л.А. Пермінової. Херсон: РІПО, 2008. С.9-11.
- Воронюк І. В. Урок – основна форма навчання: методичні рекомендації. Херсон: РІПО, 2009. 34 с.
- Воронюк І. В. Шляхи формування ключових компетентностей школярів: методичні рекомендації. Херсон: РІПО, 2009. 32 с.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Спеціальна психологічна підготовка вчителів до управління творчою діяльністю молодших школярів. Удосконалення професійної компетентності спеціалістів дошкільних навчальних закладів та початкової школи в інформаційному просторі післядипломної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції (м. Херсон, 29-30 вересня 2009 року) / За заг. ред. І. В. Воронюк. Херсон: МПП «Издательство «ІТ»», 2009. С. 11-13.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Стратегічні й тактичні підходи, прийоми та принципи розвитку конструктивності учнів старших класів. Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проектування соціально-розвивального середовища сучасного навчального закладу» (м. Херсон, 13-14 травня 2009 року) / За заг. ред. Л. А. Пермінової. Херсон: РІПО, 2009.
С. 5-8. - Воронюк І. В., Селецька І.В. Психолого-педагогічні погляди К. Д. Ушинського Упровадження педагогічних ідей К.Д. Ушинського в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах (до 185-річчя від дня народження): Обласні педагогічні читання (м. Херсон, 17 березня 2009 року) / За ред. І. В. Воронюк. Херсон: РІПО, 2009. С. 14-16.
- Воронюк І. В. Коротич Л. Г., Гузік Н. В. Сензитивные периоды в развитии детей (по М. Монтессори). Українська модель школи Монтессорі (до 140-річчя від дня народження): обласні педагогічні читання (6 жовтня 2010 р.). Херсон: РІПО, 2010. С. 5-13.
- Воронюк І. В. Методи, форми, засоби керування дитячою творчістю: методичні рекомендації. Херсон: РІПО, 2010. 65 с.
- Воронюк І. В. Психологічна готовність дитини до школи: корекція моторики кисті провідної руки дитини (методичні рекомендації для педагогічних працівників ДНЗ та вчителів початкових класів): методичні рекомендації. Початкова освіта. 2010. № 11 (539), березень. С. 5- 11.
- Воронюк І. В. Системна оцінка впливу професійного тренінгу на особистість. Психологічний тренінг у мистецтві, культурі, освіті: збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. Київ-Херсон: Просвіта, 2010. С. 17-22.
- Воронюк І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів. Обдарована дитина. 2010. № 4. С. 2-6.
- Воронюк І. В. Успішність викладацької діяльності як фактор психолого-педагогічного впливу вчителів на учнів. Успішність особистості: потенціал та обмеження: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18 березня 2010 р.) / За редакцією М. Л. Смульсон, Л. М. Зінченко. Київ, 2010. С. 55-59.
- Воронюк І. В., Морева Т.Г., Гузік Н.В. Професійна компетентність вчителя. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісно орієнтованого підходу в системі підвищення кваліфікації вчителів початкових класів та педагогічних працівників ДНЗ: матеріали обласної науково-методичної конференції (м. Херсон, 14 травня 2010 року) / За заг. ред. І.В. Воронюк. Херсон: РІПО, 2010. С. 20-28.
- Воронюк І. В., Палій Т. В. Спеціальна психологічна підготовка вчителів до управління творчою діяльністю учнів початкових класів. Психолого-педагогчні умови реалізації компетентнісно орієнтованого підходу в системі підвищення кваліфікації вчителів початкових класів та педагогічних працівників дошкільних закладів: матеріали обласної науково-методичної конференції (м. Херсон, 14 травня 2010 р.) / за заг. ред. І. В. Воронюк. Херсон: РІПО, 2010. С.15-20.
- Воронюк И. В. Психологические особенности сферы отношений старшеклассников как условие успешности педагогического взаимодействия. Современная психология: теория и практика: материалы ІІІ международной научно-практической конференции (г. Москва, 30 декабря 2011 г.). Москва: Изд-во «Спецкнига» 2011. С.59-66.
- Воронюк І. В. Гендерні відмінності емоційної сфери та їх роль у креативній взаємодії вчителя з учнями. URL: http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/26/0
- Воронюк І. В. Оцінка психологічних показників ефективності професійного тренінгу. Запобігання насильству та екстремізмові в молодіжному середовищі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Херсон, 15 березня 2011 року) / За ред. В. М. Великого, С. О. Моїсеєва. Херсон: РІПО, 2011. С. 55-60.
- Воронюк І. В. Психологічний тренінг як ефективна технологія підготовки студентів до професійної діяльності. URL: http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/issue/view/1
- Воронюк І. В. Психолого-педагогічні аспекти використання комп’ютерних технологій в організації творчості учнів. Психолого-педагогічні виклики сучасності: шляхи розв’язання та новітні перспективи. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, Україна, 16-17 грудня 2011 року). Львів: Львівська педагогічна спільнота, 2011. С. 24-26.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Модель процесу формування професійної компетентності керівників шкіл. Збірник резюме доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти у сучасному суспільстві» / за ред. В. В. Олійника. Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, 2011. С. 17.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Мотиваційна, пізнавальна та соціальна сфери інтелектуальної культури вчителя як складова цілісного творчого процесу. Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема: матеріали Всеукраїнської конференції (м. Київ, 1 грудня 2011 р.). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. Частина 1. С. 86-96.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Подолання педагогом професійної кризи: психологічний аспект. Гуманістичний підхід як основа якості та доступності дошкільної і початкової освіти: матеріали обласної науково-методичної конференції (м. Херсон, 10 березня 2011 р.) / За заг. ред. Т. В. Комінарець. Херсон: РІПО, 2011. С.12-17.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Проблеми дослідження динаміки змін стану особистості школярів у ході творчої діяльності. Психолого-педагогічні засади діяльності вчителя: історія, теорія, практика: матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції (м. Херсон, 21-22 листопада 2011 р.): У 2-х ч. / за ред. І. Я. Жорової, В. В. Кузьменка, Н. В. Слюсаренко. Херсон: РІПО, 2011. Ч. 1. С. 63-70.
- Воронюк И. В. Оптико-кинетические невербальные сигналы как компонент педагогического воздействия на учащихся. Научное творчество XXI века: Сборник статей / Научн. ред. Я. А. Максимов. Красноярск: Изд. научно-инновационный центр, 2012. Т.1. С. 44-52.
- Воронюк И. В. Психологическая коррекция дезадаптивного поведения и формирование эффективных копинг-стратегий у детей старшого дошкольного возраста. Научное творчество ХХ века: материалы V Международной научно-практической конференции / научный редактор Я. А. Максимов. Красноярск: Издательство научно инновационный центр, 2012. С.44-52.
- Воронюк И. В. Способы межличностного влияния старшеклассников как психологическая составляющая процесса взаимодействия. Проблемы и перспективы гуманитарной науки в контексте глобализации: материалы ІІ Международной науч.-практ. конф. (г. Йошкар-Ола 15 февраля 2012 г.). Йошкар-Ола: Коллоквиум, 2012. С.114-123.
- Воронюк И. В., Смульсон М. Л. Личностные ценности старшеклассников как психологическая составляющая процесса взаимодействия учителя и учеников. Проблемы теории и практики современной психологии: ХI ежегод. Всерос. науч.-практ. конф. студентов, аспирантов и молодых учёных с междунар. Участием: тез. докл. / редкол. И. А. Конопак и др. Иркутск: Изд-во ИГУ, 2012. С. 24-32.
- Воронюк І. В. Дослідження проблеми креативності взаємодії вчителів з учнями. Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік (Київ, 9-10 лютого 2012 рік). / Укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Симоненко, О. П. Ємельянова. Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2012. Частина 1. С. 66-67.
- Воронюк І. В. Креативний вчитель. URL: http://kreatuchit.comli.com/
- Воронюк І. В. Психологічні аспекти реалізації моделей креативної взаємодії і розвитку особистості у програмних системах дистанційного навчання. URL: http://www.newlearning.org.ua/content/tezi-dopovidey-1-yi-mizhnarodnoyi-naukovo-praktichnoyi-konferenciyi-virtualniy-osvitniy
- Воронюк І. В. Психологічні особливості проблеми динаміки взаємодії вчителя з учнями. Інновації як чинник суспільного розвитку: теорія і практика: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 30-31 травня 2012 р.): у 2 ч. Суми: НІКО, 2012. Ч.1. С. 40-44.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Застосування багатовимірного системного підходу у дослідженні проблеми творчої самореалізації молодших школярів. Всебічний розвиток гармонійної особистості дошкільника та молодшого школяра в умовах сучасності: матеріали обласної науково-методичної конференції (м. Херсон, 25 травня 2012 року) / За заг. ред. Т. В. Комінарець. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2012. Ч. 1. С. 9-17.
- Воронюк І., Коротич Л., Воронюк С. Система типових психолого-педагогічних засобів впливу і взаємодії вчителів і учнів. Інновації як чинник суспільного розвитку: теорія і практика: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 30-31 травня 2012 р.): у 2 ч. Суми: НІКО, 2012. Ч.1. С. 37-40.
- Воронюк И. В. Личностные конструкты старшеклассников как психологический фактор креативного взаимодействия учителя с учениками. Психология ХХІ века: теория, практика, перспективы: материалы ІІ Международной научно-практической конференции. Пенза-Ереван-Витебск: (15-16 февраля 2012 г). Научно-издательский центр «Социосфера», 2012. С. 66-75.
- Воронюк И. В., Смульсон М. Л. Совершенствование техники и приёмов креативности взаимодействия учителей с учениками. Проблемы теории и практики современной психологи: ХІІ ежегод. Всерос. (с междунар. участием) науч.-практ. конф. студентов, аспирантов и молодых ученых, посвящ. 20-летию фак. психологии ИГУ / редкол. И. А. Конопак и др. Иркутск: Изд-во ИГУ, 2013. С. 421-425.
- Воронюк І. В. Дистанційна модель психологічних технік розвитку творчої взаємодії вчителів з учнями. URL: http://www.newlearning.org.ua/content/tezi-dopovidey-2-yi-mizhnarodnoyi-naukovo-praktichnoyi-konferenciyi-virtualniy-osvitniy
- Воронюк І. В. Розвиток в учнів креативних аспектів взаємодій: результати формувального експерименту. Матеріали Всеукраїнського з міжнародною участю наукового освітнього форуму «Відкриті інновації як феномен глобально-орієнтованого суспільства» (м. Суми, 13-17 травня 2013 р.). Суми: РВВ СОІППО, 2013. С. 89-92.
- Воронюк І. В. Філософія Г. Сковороди: антропологічний аспект. Український просвітитель-гуманіст, філософ, педагог Г. Сковорода (290 років з дня народження): матеріали обласних науково-педагогічних читань (м. Херсон, 12 грудня 2012 року) / За заг. ред.. Т.В. Комінарець. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2013. С. 7-10.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Зміт, структура та показники сформованості особистості вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Управління післядипломною освітою: реалії, тенденції, перспективи: програма Міжнародної науково-практичної конференції. Херсон: «Херсонська академія неперервної освіти», 2013. С. 9.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Психологические особенности сферы отношений старшеклассников как условие успешности педагогического взаимодействия. Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. 2013. № 1 (41). С. 285-291.
- Воронюк І. В., Мовенко І. М. Використання комп’ютерних технологій в організації творчості молодших школярів: психолого-педагогічний аспект. Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. 2013. № 1 (41). С. 229-233.
- Воронюк І. В., Скорік В. А. Дистанційна тренінгова підготовка вчителів до креативних взаємодій з учнями. Матеріали Всеукраїнського з міжнародною участю наукового освітнього форуму «Відкриті інновації як феномен глобально-орієнтованого суспільства» (м. Суми, 13-17 травня 2013 р.). Суми: РВВ СОІППО, 2013. С. 92-94.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Формування культури мислення молодшого школяра. Формування креативної компетентності педагога в системі післядипломної освіти: матеріали обласної науково-практичної веб-конференції (м. Херсон, 28 листопада 2014 р.). / за ред. Т. В. Комінарець та ін. Херсон: «Херсонська академія неперервної освіти», 2014. Ч. 1. С. 70-82.
- Воронюк І. В., Соценко Г. О. Психологічні особливості та гендерні відмінності особистісних конструктів учнів при прийнятті рішень у взаємодії. Таврійський вісник освіти. Науково-методичний журнал. 2014. № 1 (45) Частина І. С. 284-291.
- Воронюк І. В. Психологія творчої взаємодії вчителів і учнів: монографія. Херсон: Айлант, 2015. 755 с.
- Воронюк І. В., Зоткіна О. В. Внутрішні критерії обмеження і креативного варіювання вибору методів впливу і взаємодії вчителів з учнями. Розвиток фахової майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів і вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти: реалії та перспективи: матеріали обласної науково-практичної конференції (м. Херсон, 24 березня 2015 р.) / за ред. Т. В. Комінарець та ін. Херсон: «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. С.17-27.
- Воронюк І. В., Ільїна О. М. Творча взаємодія педагога з дітьми: теоретико-методологічний аспект. Розвиток фахової майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів і вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти: реалії та перспективи: матеріали обласної науково-практичної конференції (м. Херсон, 24 березня 2015 р.) / за ред. Т. В. Комінарець та ін. Херсон: «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. С. 27-33.
- Воронюк І. В. Інтегральна модель особистісних конструктів старшокласників як об’єктів креативного педагогічного впливу. Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів факультету філософської освіти і науки (14-18 березня 2016 року) / Ред. рада І.І.Дробот (голова) та ін. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2016. С. 192-194
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Діяльнісний підхід у розумовому розвитку учнів. Таврійський вісник освіти. 2016. № 2 (54). С. 40-50.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Роль освітнього середовища школи як умова розумового розвитку молодших школярів. Упровадження інноваційних технологій у практику роботи ДНЗ, початкової школи та фахівців психологічної служби: матеріали обласної науково-практичної конференції (м. Херсон, 20 жовтня 2016 р.). Херсон: «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. С.99.
- Воронюк І. В. Дистанційна форма тренінгової самопідготовки вчителя до творчої взаємодії з учнями. URL: http://www.newlearning.org.ua/system/files/sites/default/files/zagruzheni/voronyuk_irina_2017.pdf
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Експеримент як фактор інноваційного розвитку навчального закладу. Таврійський вісник освіти. 2017. № 2 (58). С.12-24.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Інновації в освітній роботі навчального закладу. Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управління навчальними закладами: матеріали ІІІ Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-методичної конференції (м. Херсон, 5 грудня 2017 року) / за ред. В. В. Кузьменка, Н. В. Слюсаренко. Херсон: «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. Ч. 1. С.114-118.
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Інноваційній розвиток навчального закладу: результати Всеукраїнського експерименту в Херсонській області. Розвиток конкурентоспроможності особистості у межах сучасної освіти: реалії та перспективи: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції / редкол. В. І. Бондар (голова) та ін. Івано-Франківськ: НАІР, 2018. С. 79-92.
- Воронюк І. В. Психолого-педагогічна технологія організації творчої діяльності учнів початкового загальноосвітнього навчального закладу. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкового загальноосвітнього навчального закладу в умовах Нової української школи Монографічна збірка / за ред. Л.А.Пермінової. Херсон: Айлант, 2018. С. 119-134.
- Voronyuk Irina Семантический подход к определению содержания личностной конструктивности. Optimizarea procesului de predare a limbilor străine ȋn contextul metodologiilor clasice și moderne: actele Conferinţei știinţifice Internaţionale. Chișinău, 2012. P. 204.
Наявність виданого підручника чи навчального посібника або монографії…(п. 3)
Воронюк І. В. Психологія творчої взаємодії вчителів і учнів: монографія. Херсон: Айлант, 2015. 755 с.
Воронюк І.В. Психолого-педагогічна технологія організації творчої діяльності учнів початкового загальноосвітнього навчального закладу. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкового загальноосвітнього навчального закладу в умовах Нової української школи Монографічна збірка / за ред. Л.А.Пермінової. Херсон: Айлант, 2018. С. 119-134.
Воронюк І.В. Формування творчих станів і розвиток креативності молодших школярів. Теоретичні та методичні засади розвитку професійної компетентності вчителів та працівників психологічної служби в системі післядипломної освіти: колективна монографія / А.М. зубко, Є.С. Барбіна, В.В. Примакова, Т.В. Комінарець та ін.; за ред Т.В. Комінарець, Т.І. туркот. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2018. С.160-179.
Організаційна робота у закладах освіти на посадах керівника ….(п.10)
Перебувала на посадах:
1) завідувач кафедри дошкільного виховання та початкового навчання Південноукраїнського РІПО
Досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (п.17)
Практична робота – надання індивідуальних та групових консультації, проведення семінарів, тренінгів для студентів, магістрів та слухачів курсів підвищення кваліфікації (КВНЗ «»Херсонська академія неперервної освіти педагогічних кадрів» ХОР) з особистісних питань у дистанційній формі.
- Брала участь у Всеукраїнському експерименті, як науковий консультант Всеукраїнського експерименту «Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу» (Херсонська загальноосвітня школа I-III ступенів №46 Херсонської міської ради; Скадовський навчально-виховний комплекс «Академічна гімназія» Скадовської міської ради Херсонської області; Цюрупинська спеціалізована школа I-III ступенів №4; Дошкільний навчальний заклад ясла-сад №3 Цюрупинської міської ради; Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2; Великоолександрівський дошкільний навчальний заклад №1 «Веселка».